CRO/UX Design analytik/analytička

  • náměstí Junkových 2808/2, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika
  • Na dobu neurčitou
  • Práce na plný úvazek

Do Vodafone Design týmu hledáme kolegu s duší odborníka na aplikovanou vědu, který má touhu usnadnit denně život milionům lidí, kteří se připojují ke světu. Rádi bychom, aby nás obohatil(a) svou hlubší schopností orientovat se v datovém matrixu analytických nástrojů, vidět a nacházet v datech vzorce chování lidí, vytvářet hypotézy pro A/B a MVT testy a strukturovaně získávat zákaznický feedback. Pokud si denně pokládáte designerské otázky: „jak bychom mohli” a „co kdybychom zkusili”, máme společnou misi a rádi se potkáme.

Jsme kolektiv, ne oddělení!

Jsme malý agilní tým. Pracujeme na projektech, které mají klíčový dopad na zákaznickou zkušenost. Nevytváříme oddělení, snažíme se naopak bourat sila a nehromadit formální zodpovědnosti a vlastnictví. Jsme kolektiv lidí s různými úhly pohledu, složený tak, abychom co nejlépe rozuměli našim zákazníkům a mohli jejich problémy a tužby reálně vyřešit. Hledáme do party člověka s přesahem, vlastním názorem a ambicemi nespokojit se se statusem quo. Člověka, který řekne nám, co máme dělat, ne naopak.

Co Vás bude nejvíce zaměstnávat?

  • Nacházení vzorců chování zákazníků v analytických nástrojích (Adobe Analytics, Omniture, HotJar, interní data) a vytváření hypotéz, jak bychom mohli zlepšit zákaznickou zkušenost
  • Design MVT a A/B testů (Adobe Target) pro validaci hypotéz, jejich kontinuální vyhodnocování a budování knowledge base pro CRO optimalizaci
  • Spolupracovat budete nejčastěji s týmem customer insights (psychologie zákazníků, výzkum), UX/UI designery (aplikování vašich závěrů a hypotéz do reálných designů) proposition designery (produktové/segmentové propozice) a product ownery (vlastníci vize rozvoje platforem pro styk se zákazníky)

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

A co za to?

  • U nás si prostě zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code… Všem nám to náramně vyhovuje, takže my i ty se u nás snad budete cítit dobře.
  • Jdeme s dobou a jsme o krok dál, takže si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (známe dříve jako sick day), možnost pracovat z home office…
  • Myslíme i na rodiče, takže máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
  • Když Vodafone, tak naplno – dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s 30 GB, přihodíme i 13 500 benefitních bodů na rok a můžete počítat i se stravenkami a dalšími výhodami.
  • Najdete nás na trase metra a to dokonce hned u vstupu – sídlíme totiž na Stodůlkách. V budově a okolí najdete vše potřebné k obědové přestávce, ke kávě, můžeš si zařídit i nákupy v nedalekých obchodech a kdo chce, může využít naš gym, který máme přímo v budově…

Jak teď posouváme Vodafone kupředu blíže k zákazníkům?

Budujeme vlastní design hub – ateliér a bezpečný prostor pro spolupráci se zákazníky nad designem budoucích služeb (rapid prototyping, design sprinty, user testing, focus groups, deep work)

  • Přetváříme hlavní digitální platformy pro styk se zákazníkem – e-shop, web, samoobsluha, aplikace
  • Pomáháme designovat digitální složky nových produktů, kampaní, strategií
  • Spolupracujeme na ambiciózních projektech, který změní český telco trh
  • Evangelizujeme Design Thinking napříč firmou

Naše vize designu zákaznické zkušenosti:

Jsme pro naše zákazníky partnerem, který je spojuje se světem. Poskytujeme lidem přístup ke vzdělání, informacím, zábavě. Umožňujeme být kdykoli v lidském kontaktu s rodinou a přáteli. Umožňujeme lidem objevovat svět a bezstarostně si užívat života. Věříme, že dobrý design dělá technologii neviditelnou a natolik jednoduchou a samozřejmou, že lidé nemusí „projít” nebo „absolvovat”. Design zákaznické zkušenosti u Vodafone je naprosto unikátní v tom, že je všudypřítomná. Každý hovor, odeslaná zpráva, sdílená fotka, obnovení social feedu, načtení videa – na pozadí toho všeho je konektivita Vodafone. Pokud je toto výzva, před kterou se s námi chcete postavit, rádi vás uvidíme.

Kontakt

Vodafone Czech Republic a.s.
Jakub Lisner

Chcete dělat takovou práci?Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci