Programmatic Display Account Specialist

  • náměstí Junkových 2808/2, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika
  • Na dobu neurčitou
  • Práce na plný úvazek

Ve Vodafonu bereme digitální média vážně, a proto zakládáme vlastní interní biddable media tým. Chceme skloubit profesionální přístup a schopnosti lidí z agenturního prostředí s možností agilně spolupracovat s členy interních týmů. Cíl je jasný, efektivně a flexibilně využívat alokovaný rozpočet a posunout naši e-commerce mezi nejlepší na trhu.

Co tě na tom bude nejvíc bavit? Můžeš se soustředit na jednoho velkého klienta, který se nebojí dát dost peněz na experimenty v performance i awareness kampaních a chce být nejlepší na trhu. Přitom ti ale dá dost velkou svobodu dělat to po tvém. Základní pravidlo u nás je: pokud to funguje, můžeš to tak dělat.

Charakteristika pozice

Hledáme profíka, který má v malíčku práci s programmaticem. V biddable týmu budeš mít na starosti natavení, optimalizaci i vyhodnocování našich kampaní. Není to práce úplně pro nováčky – uvítáme, pokud budeš mít hlubší zkušenosti s prací na větších klientech, jen tak se něčeho nezalekneš a v Adformu se cítíš jako doma. Budeš parťákem pro celou firmu, předeším pro digital tým (včetně eShopu) a kampaňové komunikace… a rozhodně můžeme slíbit, že to nebude stereotypní nuda.

Co u nás budeš mít na starosti:

  • Budeš odpovědný za programmatic display ve Vodafonu – budeš průběžně sledovat, optimalizovat a vyhodnocovat výkon našich kampaní.
  • Nejvíc budeš spolupracovat s Biddable teamleader a ostatními členy týmu – odborníky na PPC a Social.

Co od tebe čekáme, že zvládneš:

  • Celkem logicky čekáme hlavně to, že zmákneš plánování, strategii a exekuci kampaní v programatickém displeji.
  • Ale zodpovědnost budeš mít i za big picture - jestli kampaně fungují byznysově, jak jsou nastavené budgety a jaké používáme kanály.
  • Budeš go-to člověk pro naše technologické partnery a vendory (Adform, DoubleVerify, Google, Facebook, Adobe) - takže je fajn s nimi umět vycházet.
  • Navíc budeš v kontaktu s interními i externími týmy, aby všichni znali best practices a uměli si podle toho nastavit svoji práci.
  • Group Media Team (mediální tým na centrále Vodafonu).
  • Interní týmy Vodafonu: Brand / Performance / CBU / EBU / Segments
  • Agentury (tradiční & digitální media planning / buying)

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

Co podle nás máš umět, aby to klapalo?

  • Máš v malíku plánování brandových i performance kampaní. Nadchneš náš konkrétní ukázkou toho, jak umíš kombinovat data a technologie, abys dostal nejlepší čísla.
  • Máš zkušenost s vedením lidí v nákupu médií (u klienta, v agentuře nebo jako konzultant). Mezinárodní zkušenost ještě lepší.
  • Máš nadstandardní analytické schopnosti a data management je pro tebe denní chleba.
  • Sypeš z rukávu příklady, kdy sis vzal projekt na sebe nebo si poradil se zdánlivě neřešitelným problémem (i u nás přijdou, neboj).

Velmi stručně ohledně praktických kompetencí:

  • Praktická zkušenost s platformami programatického displeje (nutnost je AdForm DSP, výhodou DoubleVerify nebo další nástroje pro brand safety, DSPčka, SSPčka, Trade decky atd.)
  • Slušná znalost analytiky, trekování, tag managementu, nastavování DCO kampaní, práce s DMP a segmentace publik (exekuce, optimalizace, vyhodnocení)

Něco navíc, co ti může pomoct:

  • Určitě využiješ předchozí zkušenost s paid socialem nebo searchem

Technická a profesní odbornost:

  • Certifikáty Adform – případně si je u nás doděláš

A co za to?

  • U nás si jednoduše všichni tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code… Všem nám to náramně vyhovuje, takže my i vy se u nás budete cítit dobře…
  • Nebudeme si zastírat, že Vodafone je pojem, takže vám nabídneme stabilní prostředí naší společnosti, která je zároveň challenger na trhu telekomunikací a dat.
  • Jdeme s dobou a jsme o krok dál, takže si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 personal days, možnost pracovat z home office… Myslíme i na rodiče, takže máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek…
  • Když Vodafone, tak naplno – dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s 30 GB, přihodíme i 13 500 benefitních bodů na rok, které můžete použít v caffetterií a pořídit si za to dovču, vzdělávací kurzy, nebo třeba pozvat drahou polovičku do kina…
  • Najdete nás na trase metra a to dokonce hned u vstupu – sídlíme na Stodůlkách. V budově a okolí najdete vše potřebné k obědové přestávce, ke kávě, můžete si zařídit i nákupy v nedalekých obchodech…
  • A když si po práci potřebujete odfrknout, tak můžete nasednout na kolo, které půjčujeme, nebo využít fitka, které máme v budově.

Kontakt

Vodafone Czech Republic a.s.
Jakub Lisner

Chcete dělat takovou práci?Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci