Service Designer

  • náměstí Junkových 2808/2, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika
  • Na dobu neurčitou
  • Práce na plný úvazek

Do Vodafone Design Center of Excellence hledáme zkušeného kolegu na pozici Service Designera. Vaší misí bude nikdy nekončící zjednodušování – služeb, produktů, způsobu práce a způsobu jakým mluvíme se zákazníky.
Všímáte si v každodenním životě, jak jsou služby a produkty designované? Napadá vás, jak by věci mohly fungovat jednodušeji, lépe, efektivněji? Máte pracovní zkušenost s dodáváním projektů, které balancují Design trojnožku: co potřebují zákazníci/co je technologicky možné/co přináší businessovou hodnotu?
Pokud si denně pokládáte designerské otázky: „jak bychom mohli”, „co kdybychom zkusili” nebo „tohle přece musí jít jednodušeji“, máme společnou misi a rádi se potkáme. Service Design je ve Vodafone zcela nová disciplína – máte příležitost pomoci napsat pravidla hry.

Jsme kolektiv, ne oddělení!

Jsme malý agilní tým. Pracujeme na projektech, které mají klíčový dopad na zákaznickou zkušenost. Nevytváříme oddělení, snažíme se naopak bourat sila a nehromadit formální zodpovědnosti a vlastnictví. Jsme kolektiv lidí s různými úhly pohledu, složený tak, abychom co nejlépe rozuměli našim zákazníkům a mohli jejich problémy a tužby reálně vyřešit.
Hledáme do party člověka s přesahem, vlastním názorem a ambicemi nespokojit se se statusem quo. Člověka, který řekne nám, co máme dělat, ne naopak.

Co Vás bude nejvíce zaměstnávat?

  • Trávit čas se zákazníky (prodejny, náslechy, uživatelské testování stávajících i nových služeb) a nacházet systemické příležitosti ke zlepšení zákaznické zkušenosti
  • Design zákaznických cest – mapování zákaznických cest, promyšlení celého životního cyklu služeb a pomoc při designu služeb
  • Ve spolupráci s UX designery vytvářet prototypy služeb a produktů – testování/validaci nových, iterace a zlepšování stávajících
  • Design Service blueprintů – vaším cílem bude pomoci Vodafone lépe precizovat, co posouváme do produkce. Pomůžete definovat MVPs služeb, elementární funkční design a zadání do projektů
  • Boření sil mezi týmy a odděleními – facilitace workshop, HCD, Design Sprintů – s cílem sladit Vodafone týmy okolo zákazníků a společné vize služby/produktu
  • Hodně času budete trávit ve Vodafone Design Studiu – ateliéru v centru Prahy, kde se setkáváme se zákazníky, zároveň tam v bezpečné zóně pomáháme sbližovat Vodafone týmy a společně tvořit
  • Spolupracovat budete nejčastěji s propozičními manažery (produktové/segmentové go-to-market), UX/UI designery (prototypování služeb a user testing/design), projektovou kanceláří a product ownery (digitální produkty).

Jaké máme představy o vás?

  • Jste digital-native.
  • Máte 7+ let zkušeností s komplexními projekty (marketing, produkty/projekty, design, agentura).
  • Uvítáme zkušenost z velkých a technologicky komplexních organizací (telco, bankovnictví, ecommerce, …).

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

A co za to?

  • U nás si prostě zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code… Všem nám to náramně vyhovuje, takže my i ty se u nás snad budete cítit dobře.
  • Jdeme s dobou a jsme o krok dál, takže si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (známe dříve jako sick day), možnost pracovat z home office…
  • Myslíme i na rodiče, takže máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
  • Když Vodafone, tak naplno – dostanete mobil a k tomu neomezený tarif, přihodíme i 24 000 benefitních bodů na rok a můžete počítat i se stravenkami a dalšími výhodami.
  • Najdete nás na trase metra a to dokonce hned u vstupu – sídlíme totiž na Stodůlkách. V budově a okolí najdete vše potřebné k obědové přestávce, ke kávě, můžeš si zařídit i nákupy v nedalekých obchodech a kdo chce, může využít naš gym, který máme přímo v budově…

Jak teď posouváme Vodafone kupředu blíže k zákazníkům?

Budujeme vlastní design hub – ateliér a bezpečný prostor pro spolupráci se zákazníky nad designem budoucích služeb (rapid prototyping, design sprinty, user testing, focus groups, deep work)

  • Přetváříme hlavní digitální platformy pro styk se zákazníkem – e-shop, web, samoobsluha, aplikace
  • Pomáháme designovat digitální složky nových produktů, kampaní, strategií
  • Spolupracujeme na ambiciózních projektech, který změní český telco trh
  • Evangelizujeme Design Thinking napříč firmou

Naše vize designu zákaznické zkušenosti:

Jsme pro naše zákazníky partnerem, který je spojuje se světem. Poskytujeme lidem přístup ke vzdělání, informacím, zábavě. Umožňujeme být kdykoli v lidském kontaktu s rodinou a přáteli. Umožňujeme lidem objevovat svět a bezstarostně si užívat života. Věříme, že dobrý design dělá technologii neviditelnou a natolik jednoduchou a samozřejmou, že lidé nemusí „projít” nebo „absolvovat”. Design zákaznické zkušenosti u Vodafone je naprosto unikátní v tom, že je všudypřítomná. Každý hovor, odeslaná zpráva, sdílená fotka, obnovení social feedu, načtení videa – na pozadí toho všeho je konektivita Vodafone. Pokud je toto výzva, před kterou se s námi chcete postavit, rádi vás uvidíme.

Kontakt

Vodafone Czech Republic a.s.
Jakub Lisner

Chcete dělat takovou práci? Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci