ADMINISTRATIVA - flexibilní pracovní doba

  • Okružní 129, 435 13  Meziboří-Meziboří, Česká republika
  • Pozice je vhodná i pro studenty a absolventy
  • Na dobu určitou
  • Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Je dost pravděpodobné, že jste v posledních měsících zaznamenal/a, že se spojujeme se společností UPC. A protože naše spojení už je téměř dokončeno, můžete od teď najít inzeráty na stránkách obou společností.

Zároveň z důvodu předběžné opatrnosti počítejte prosím, že první kola výběrového řízení budou do odvolání probíhat bez osobního kontaktu. Naštěstí dnešní technologie nám umožňují řadu způsobů, jak se spojit. Věříme, že spousta z Vás naše rozhodnutí přivítá a ostatním děkujeme za pochopení.

Hledáte zodpovědnou a samostatnou práci s flexibilní pracovní dobou? Není pro Vás problém zvednout telefon a klientovi zavolat? Pak hledáme možná právě VÁS.

Proč pozici obsazujeme?

  • Spojení se společností je už na spadnutí. Musíme proto začít připravovat i systémy na sloučení a bude to dlouhý proces.
  • Proces migrace dat má na starosti i oddělení Back Office a protože se jedná o tisíce a tisíce klientů, potřebujeme posily.
  • Budeme potřebovat zhruba 15 nových členů, kteří se na projektu migrace budou podílet.

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

Jaká bude náplň práce?

  • příprava dat na migraci našich zákazníků do nových systémů
  • komunikace po telefonu se zákazníky (doplňování chybějících údajů)
  • získávání informací ze zakázkových listů, smluv atd.
  • kontrola správnosti zadaných dat
  • práce se bude v průběhu měnit podle potřeb - například měsíc můžete doplňovat rodná čísla, další měsíc budete kontrolovat správnost zadaných dokladů atd.

A co od Vás očekáváme?

  • dobrou pracovní morálku a samostatné fungování i bez dohledu nadřízeného
  • prokazatelné zkušenosti s prací administrativního charakteru (alespoň pár měsíců)
  • základy práce na PC - budete se muset naučit v našich interních systémech a bez Excelu to taky nepůjde (stačí základní přehled, kontigenční tabulky nepotřebujete)
  • dobré komunikační dovednosti (budete v telefonickém kontaktu s klienty velmi často)
  • ochotu pracovat z domova (nejspíše se k nám prostě všichni nevejdeme)

A naše nabídka?

  • flexibilní pracovní doba (pevné jádro 10:00 - 14:00 hodin)
  • po měsíci práce na home office (přesto je dobré být v rozumné dojezdové vzdálenosti - ideálně do 40 minut od Meziboří)
  • práce pouze na ranní (pokud budete chtít)
  • volné víkendy a svátky
  • práci na dobu určitou - projekt je naplánován na dva roky
  • roční bonus
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní personal days (dříve sick days)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • mobilní telefon s neomezeným tarifem
  • slevy na služby UPC
  • nástup od 1.5.2020 nebo později

Kontakt

Vodafone Czech Republic a.s.
Jana Bláhová

Chcete dělat takovou práci? Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci