IT Helpdesk Specialist

  • náměstí Junkových 2808/2, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika
  • Na dobu určitou
  • Práce na plný úvazek

V týmu se 7 kolegy, a dalšími 4 kolegy v Chrudimi, se denně staráme o to, aby všichni naši zaměstnanci mohli bezproblémově fungovat s jejich PC. Práce je stále dost a proto rozšiřujeme tým, kromě standardní agendy, tzn. odbavování telefonních, slovních a emailových požadavků, máme v plánu i nové projekty jako např. pohrát si s chatbotem a připravit ho na základní otázky (ano, mimo jiné i - zkoušeli jste vypnout a zapnout? ), podívat se na náš intranet a průběžně informacea a aktualizovat některé manuály. Pokud se s některým požadavkem nevíme rady, tak to projednáváme napříč celou naší skupinou v ostatních zemích, stejně tak jako oni s námi. Pokud tedy i to, že má práce mezinárodní přesah, vám přijde zajímavé, tak pojďme dál.

Co vás u nás čeká?

  • Základem je poskytování technické podpory uživatelům, ať už skrze email, telefon, či slovně
  • Efektivní analyzovat a řešit incidenty (ano, i my na to máme SLA) - jejich vlastnictví po celou dobu jejich životního cyklu
  • Předávání incidentů na příslušné 2nd line teamy, ať už u nás, či globálním týmům
  • Spolupráce na technických projektech - jako např. příprava chatbota
  • Zákaznická zkušenost vůči zákazníkům Vodafone je velmi důležitá a tak jak se chováme navenek si držíme i uvnitř. Proto je pro nás zákaznická zkušenost našich zákazník (našich zaměstnanců) velmi důležitá.

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

Jaké znalosti a dovednosti oceníme?

  • Zkušenost s obdobnou pozicí alespoň rok je velké plus, pokud tuto zkušenost ještě nemáte, tak ale očekáváme vyšší úroveň PC než je uživatelská úroveň
  • Zkušenost s prací na infolince, call centru nebo prodejně
  • Anglický jazyk - pokročilý - nutná aktivní komunikace, někteří naši zaměstnanci jsou pouze anglicky mluvící
  • Zaměření na IT technologie, přehled v dané oblasti
  • Proaktivní přístup, nebo také nápaditost. Jednoduše hledat a nebát se používat nápady jak si s problémy poradit.

A toto vám nabízíme

  • U nás si zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code.. Všem nám to vyhovuje, takže snad se i vy u nás budete cítit dobře.
  • Vodafone je pojem, takže můžete očekávat stabilní prostředí naší společnosti, která je zároveň challenger na trhu telekomunikací a dat. Je pro nás i důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu a růst.
  • Jdeme s dobou a vždy jsme o krok dál, díky tomu si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (dříve sick day), z domova teď pracujeme víc než dříve.
  • Myslíme i na rodiče, proto máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
  • Když Vodafone, tak naplno - dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s neomezenými daty, přihodíme pěknou sumu benefitních bodů na rok a můžete počítat i se stravenkami a dalšími výhodami.
  • Najdete nás na trase metra, a to dokonce hned u vstupu - sídlíme totiž na Stodůlkách. V budově a okolí najdete vše potřebné k obědové přestávce, ke kávě, můžete si zařídit i nákupy v nedalekých obchodech nebo využít náš gym, který máme přímo v budově.

Kontakt

Monika Jeřábková
Monika Jeřábková Zobrazit profil Vodafone Czech Republic a.s.

Chcete dělat takovou práci? Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci