Digital media buyer

  • náměstí Junkových 2808/2, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika
  • Na dobu neurčitou
  • Práce na plný úvazek

Vzhledem k aktuální situaci probíhají veškerá výběrová řízení online formou.

Ve Vodafonu bereme digitální kampaně vážně, a proto chceme po vybudování úspěšného PPC / Social Ads / RTB teamu vystavět i team, který bude zajišťovat plánování a přímý nákup digitálních médií a ad operations. Na tyto pozice hledáme specialisty, kteří nám pomohou profesionálně realizovat naše digitální kampaně. Někoho, kdo chce být rovnou u vzniku briefu, umí efektivně využít alokovaný rozpočet a touží budovat a posouvat digitální komunikaci naší nejlepší telco značky.

Co budeš na téhle pozici dělat?

Budeš se kompletně starat o napřímo nakupované digitální kampaně. Budeš je vymýšlet a v součinnosti s ostatními našimi digitálními experty plánovat. Všichni dodavatelé reklamního prostoru v Česku budou najednou tví nejlepší kamarádi. Budeš mít pod palcem vymýšlení i realizaci nových reklamních formátů, stejně jako komoditní nákup těch osvědčených efektivních. Budeš své kampaně střežit jako oko v hlavě a s láskou o ně pečovat. Tvé postbuy analýzy budou legendární, všichni se na ně budou těšit víc než na Vánoce. Budeš ten nejlepší digitální plánovač v zemi s dostatečnými prostředky a zázemím realizovat své plány a strategie.

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

Co od tebe budeme potřebovat?

  • pokročilou orientaci v různých digitálních disciplínách: od brandových kampaní až po výkonnostní, od searche až po social, samozřejmě s důrazem na přímý nákup
  • komunikační a organizační dovednosti, schopnost prodat navrhovaná řešení interně
  • dobré vyjednávací schopnosti pro komunikaci s dodavateli
  • dobrý přehled o situaci na českém trhu digitální reklamy
  • rychlou orientaci v datech a číslech
  • velmi dobré analytické myšlení
  • zodpovědnost, přesnost, pečlivost
  • schopnost orientovat se v datech, hledat v nich souvislosti a správně je interpretovat
  • zkušenost v digitálním marketingu výhodou
  • chuť učit se
  • slušnou angličtinu - zvládnout třeba call

Co ti můžeme nabídnout?

  • U nás si zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code.
  • Vodafone je pojem, takže můžete očekávat stabilní prostředí naší společnosti, která je zároveň challenger na trhu telekomunikací a dat. Je pro nás i důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme tvoji snahu a růst.
  • Jdeme s dobou a vždy jsme o krok dál, díky tomu si u nás užijete 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna (dříve sick day).
  • Aktuálně většina z nás pracuje z domova, počítáme s tím, že i do budoucnna zůstane poměr práce z domova zhruba na 60 %.
  • Myslíme i na rodiče, proto máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
  • Když Vodafone, tak naplno - dostaneš mobil a k tomu skvělý tarif s neomezenými daty, přihodíme 24 000 benefitních bodů na rok a můžeš počítat i se stravenkami a dalšími výhodami.
  • Najdeš nás na trase metra, a to dokonce hned u vstupu - sídlíme totiž na Stodůlkách. V budově a okolí najdeš vše potřebné k obědové přestávce, ke kávě, můžeš si zařídit i nákupy v nedalekých obchodech nebo využít náš gym, který máme přímo v budově.

Kontakt

Eva Siberová
Eva Siberová Zobrazit profil Vodafone Czech Republic a.s.

Chcete dělat takovou práci? Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci