Senior Insights Analyst (CX)

  • náměstí Junkových 2808/2, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika
  • Na dobu určitou
  • Práce na plný úvazek

Jsme tým lidí, který agilní terminologie označuje jako Insights Center of Excellence. Pracujeme s daty a informacemi, napříč celou firmou, a snažíme se dodávat insighty, které vedou k dobrým informovaným rozhodnutím. Stejně tak věříme, že je naše role otevírat nová témata, kterými se má firma zabývat, aby mohla dosahovat svých business cílů či vylepšovat CX. Naše role tedy není pouze mít správná data, ale dokázat je formulovat tak, aby inspirovala ke správnému konání.
Do týmu hledáme člověka na pozici Senior Insights Analyst. Hledáme člověka, pro kterého jsou data a význam v nich ukrytý vášeň. Člověka, který nechce pouze „měřit“, ale který má ambici informace propojovat, formulovat hypotézy a ty potom pomáhat ověřovat a s pomocí výsledků navrhovat další kroky. Nabízíme jako pole působení oblast Customer&User Insights s přesahem do zákaznické zkušenosti.

S kým budete nejvíce spolupracovat

Čeká Vás úzká spolupráce s lidmi z marketingu, „digitálu“ (mobilní aplikace, webová samoobsluha, …), z oddělení značky a komunikace, s lidmi kolem designu a UX/UI, ale díky spolupráci s agilními týmy Vás čeká i práce na rozmanitých tématech napříč celou firmou (HR, technology, retail, business). No a samozřejmě spolupráce v rámci vlastního týmu, který pokrývá agendu od běžného „market research“, monitoringu konkurence až po Customer Intimacy a Design Thinking.

Čím se budete nejvíc zabývat

  • Práce s daty (identifikace, reporting, analýza). Jedná se především o data z oblasti zákaznického chování a spokojenosti, a to jak o data z přímé zpětné vazby od zákazníků, tak o agregovaná data ze systémů, a jejich propojování způsobem, který pomáhá pochopit zákonitosti, trendy a to, co je pro zákazníka důležité.
  • Projekty orientované na CX budou součástí každodenní práce. Nestačí jen měřit NPS (NPS měření zajištěno v rámci týmu), budete spolupracovat na mapování customer journeys a jejich zlepšování.
  • Na základě dat a insightů z oblasti CX přinášet nápady na zlepšení v oblasti CX (ať už je to otázka vlastního měření nebo konkrétních prozákaznických řešení).
  • Konsolidace a případné doplnění způsobů měření CX napříč kanály tak, abychom dlouhodobě zlepšovali zkušenost napříč kanály.

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

Co potřebujeme

  • Zkušenost z obdobné pozice na straně klienta min. 3 roky
  • Znalost Microsoft nástrojů je samozřejmostí, stejně jako angličtina slovem i písmem tak, aby Vás ani jedno nebrzdilo v rozletu
  • Znalost oblíbeného statistického nástroje (např. SPSS)
  • Dobrá znalost nástroje na vizualizaci dat (např. Power BI, Tableau)
  • Zkušenost s textovou analýzou výhodou
  • Orientace v řízení zákaznické zkušenosti (co jsou to cesty, jak se mapují, jak se konsolidují napříč kanály, atp.)

Jaké vlastnosti jsou pro nás důležité

  • Analytické schopnosti (programy se naučíte, jde nám o schopnost správně vyhodnotit data a na základě nich navrhnout rozhodnutí)
  • Schopnost neustále objevovat a učit se
  • Chuť spolupracovat v týmech
  • Smysl pro detail a jistá míra strukturovanosti
  • Schopnost řídit svůj vlastní čas a umění prioritizace
  • Velmi dobré komunikační schopnosti (kde součástí komunikace je i naslouchání)

A co za to

  • U nás si zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code.. Všem nám to vyhovuje, takže snad se i vy u nás budete cítit dobře.
  • Vodafone je pojem, takže můžete očekávat stabilní prostředí naší společnosti, která je zároveň challenger na trhu telekomunikací a dat. Je pro nás i důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu a růst.
  • Jdeme s dobou a vždy jsme o krok dál, díky tomu si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (dříve sick day).
  • Myslíme i na rodiče, proto máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
  • Když Vodafone, tak naplno - dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s neomezenými daty, přihodíme pěknou sumu benefitních bodů na rok a můžete počítat i se stravenkami a dalšími výhodami.
  • Ve výběrovém řízení se potkáme online. Všichni tak nyní pracujeme a i v budoucnu budeme, čeká nás rozložení 40:60 (kancelář:doma). A až se budeme potkávat v kanceláři, tak nás najdete na trase metra, a to dokonce hned u vstupu - sídlíme totiž na Stodůlkách. V budově a okolí najdete vše potřebné k obědové přestávce, ke kávě, můžete si zařídit i nákupy v nedalekých obchodech nebo využít náš gym, který máme přímo v budově.

Kontakt

Monika Jeřábková
Monika Jeřábková Zobrazit profil Vodafone Czech Republic a.s.

Chcete dělat takovou práci? Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci