Care digitalization lead

  • náměstí Junkových 2808/2, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika
  • Na dobu neurčitou
  • Práce na plný úvazek

Charakteristika pozice

Do týmu Customer operations development aktuálně hledáme na pozici „Care digitalization lead“ člověka, který na svá bedra převezme projekt transformace našich stávajících kanálů, skrze které pečujeme o naše zákazníky.
Vaším primárním úkolem bude zmapovat aktuální cesty, chování a požadavky našich zákazníků a zároveň hledat nové automatizované komunikační kanály a způsoby, které nám pomohou efektivně posílit self service koncept našich služeb. Věříme, že tento způsob má velký potenciál zjednodušit a zrychlit vyřizování klientských požadavků.
Hledáme člověka s vizí, který nežije tím co je tady a teď, ale bude schopen dívat se na věci z dlouhodobé perspektivy, bude schopen sledovat trendy v oblasti digitalizace a automatizace, bude budoucnosti těchto nástrojů věřit ale současně bude schopen je kriticky posoudit. Hodit se vám určitě bude zkušenost z ecommmerce prostředí nebo z digital projektů. Spoustu věcí řešíme s kolegy na úrovni Vodafone Group, musíte být schopni bez problémů zvládnout komunikaci v angličtině.
V této roli nebudete mít zodpovědnost za technické nastavení, Vaším úkolem bude hledat nové možnosti jak minimalizovat asistovanou péči, hledat pro tato řešení podporu uvnitř Vodafone a sledovat následně jejich efektivitu. Čeká vás určitě dlouhá cesta, protože aktuálně většina klientů stále řeší své požadavky prostřednictvím kolegů na call centrech. Zároveň ale dostanete velkou volnost a důvěru ve firmě, která tomuto směru věří – jsme například jednou z prvních firem v České republice, která používá pro komunikaci s klienty komerčního chatbota – našeho Tobiho.

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

Co Vám nabízíme:

  • U nás si zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code.. Všem nám to vyhovuje, takže snad se i vy u nás budete cítit dobře.
  • Můžete očekávat stabilní prostředí společnosti, která je challenger na trhu telekomunikací a dat. Je pro nás i důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu a růst.
  • Aktuálně většina z nás pracuje z home office, zvýšený poměr práce z domova si určitě ponecháme i do budoucna.
  • Jdeme s dobou a vždy jsme o krok dál, díky tomu si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (dříve sick day).
  • Myslíme i na rodiče, proto máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
  • Když Vodafone, tak naplno - dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s neomezenými daty, přihodíme 24 000 benefitních bodů na rok a můžete počítat i se stravenkami a dalšími výhodami.
  • Najdete nás na trase metra, a to dokonce hnde u vstupu - sídlíme totiž na Stodůlkách. V budově a okolí najdete vše potřebné k obědové přestávce, ke kávě, můžete si zařídit i nákupy v nedalekých obchodech nebo využít náš gym, který máme přímo v budově.

Kontakt

Jakub Lisner
Jakub Lisner Zobrazit profil Vodafone Czech Republic a.s.

Chcete dělat takovou práci? Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci