Project & Demand Manager

  • Závišova 10/14, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika
  • Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Vantage Towers je jedním z předních vlastníků a provozovatelů pasivní telekomunikační infrastruktury v České republice. Ze svých základnových stanic poskytuje pokrytí pro více než 85 % populace. Je tu však stále prostor pro růst a další rozvoj.
Aktuálně do našeho týmu hledáme kolegyni či kolegu, který se stane součástí našeho týmu zaměřujícího se na vývoj a zavádění IT nástrojů, reportingu a správy dat. V oblasti IT nástrojů se ve své roli budete věnovat navrhování, testování, zavádění a integraci do stávajících procesů a nástrojů.

Co u nás budete dělat:

  • Budete nastavovat cíl projektu se členy týmu a dalšími zúčastněnými.
  • Budete řídit celý projektový cyklus – od definování očekávání po plnění harmonogramu a milníků.
  • Budete zpracovávat aktuální a změnové business požadavky (BRD, user stories, procesní mapy/diagramy, testovací scénáře) a dohlížet na jejich zavádění.
  • Budete připravovat školicí materiály a následně i školit kolegy při implementaci nových nástrojů či procesů.
  • Budete připravovat reporty, identifikovat, shromažďovat, čistit, analyzovat a interpretovat data.
  • Budete připravovat prezentace týkající se výše uvedených činností.

Chcete se nejdřív podívat, jací jsme jako kolegové?

Projděte si naši kariérní stránku a zjistěte, jak to u nás vlastně funguje.

Kde budete pracovat?

Co pro tuto roli budete potřebovat:

  • Zkušenost s řízením projektů (i v případě, kdy project mng netvořil hlavní náplň vaší pozice)
  • Pokročilou znalost angličtiny – budete pravidelně komunikovat s kolegy v zahraničí
  • Pokročilou znalost excelu – kontingenční tabulka, pokročilé funkce typu VLOOKUP by pro vás neměly představovat žádnou novinku
  • Schopnost porozumět a analyzovat business požadavky a překládat je do změnových požadavků
  • Zkušenost s vytvářením prezentací a schopnost vytvořit/přizpůsobit obsah na základě cílového publika
  • Silné analytické myšlení a schopnost efektivně řešit problémy

A toto vám nabízíme:

  • Aktuálně fungujeme v hybridním režimu, zhruba 2 dny v týdnu pracujeme z home office.
  • U nás si zakládáme na příjemné atmosféře, všichni si tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code... Všem nám to vyhovuje, takže snad se i vy u nás budete cítit dobře.
  • Můžete očekávat stabilní prostředí společnosti, která je challenger na trhu telekomunikací a dat. Je pro nás i důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu a růst.
  • Jdeme s dobou a vždy jsme o krok dál, díky tomu si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna (dříve sick day).
  • Myslíme i na rodiče, proto máme pro novopečené rodiče 16 týdnů dovolené a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek.
  • Dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s neomezenými daty, přihodíme 24 000 benefitních bodů na rok a můžete počítat i se stravenkovým paušálem a dalšími výhodami.

Kontakt

Jakub Lisner
Jakub Lisner Zobrazit profil Vodafone Czech Republic a.s.

Chcete dělat takovou práci? Pošlete nám CV!

Jestli si na pár položek z popisu pozice nevěříte, nevadí. Všechno se dá naučit a my vám v tom rádi pomůžeme.

Tuhle práci chci